網頁

2012年6月29日 星期五

婚禮回顧之敬酒篇

話說當初我同老公係有仔細研究過擺酒既菜單,仲upgrade左其中兩樣餸。但原來到左戈晚,除左吃了一片乳豬同小碗魚翅,對其他的完全沒有印象。這個情況老公也不遑多讓,奶奶都係,我地既事即係佢既事,都要忙於招呼賓客。。。

敬酒通常都會揀紅色晚裝,襯返金器好睇。背景音樂是林子祥的"同行萬里",首歌好有意思,將全場氣氛推到最高點。









飲杯啦~














成晚我最鍾意呢一part,因為最多人,好開心。





向雙方父母祝酒,身體健康,長命百歲。








終於伴娘姊妹都齊晒影返張合照喇,阿妹個仔仲要痴實佢,博搶鏡呀下?



天色輕披上夕陽 城內晚燈已亮
再靠向小小的窗 遙望晚間氣象
今晚夜更加漂亮 星光都不似過去的一樣

驟看街的中央 一雙雙歡笑樂暢
今天可得你共行 能令我感慶幸
你說你緊張的心 同樣跳得過份

WO-YEAH
今晚夜你可放任 將心中一切暖意都相贈
為我趕走低溫 空虛感無力發生

MY
DARLING
幸運地尋獲你纏結一起
這顆心只管遷就你
用盡熱情令你能每天驚喜

BABY
BABY
日後路途萬里沉痛傷悲
敢跨出都只因為你
日月若沉下去情也不枯死

沒有留言:

張貼留言