網頁

2012年6月22日 星期五

婚禮回顧之上頭夜篇

剛剛看到人家寫的倒數101天,有寫到上頭那一夜的回憶,對啊。。。為甚麼我遺忘了這件事呢?其實就在註冊當天都影左好多相,下一篇或者可以分享下。
由於娘家空間不足,所以我決定租間酒店套房出門,上頭儀式在之前一日進行。當初考慮過的酒店有望廈賓館,富華粵海,漁人碼頭萊斯,皇都等,最終鎖定了皇都。事後大家對它的評價都不錯。
記得下午兩點我獨個兒去check-in的時候,不知是否因為房間太大而隔音設備也做得相當好的緣故,我感覺是前所未有的寧靜,仿似走進了另一個空間。一個無聲的空間,我還舒服地睡了兩小時的午覺。
然後會合老公的家姐食晚飯,再搵細佬幫我地車d野(紅噹噹用品)返酒店。我反覆點左幾次數,唯恐拎少左任何一樣野就唔好啦。跟住間房又係得返我一個,我先洗過澡,換了一身紅色睡衣,等女家親戚十一點之前黎到。
父母很早到,還帶了阿妹個BB過來,佢好乖的。




上頭的針線和梳子都是在拱北地下商場買的,頭花則由佈置場地的花店提供。




感謝親愛姑媽專程由香港過來參加我地婚禮,仲有幫我起頭。



難得一見的素顏look。。。




酒店方面有規定不能點爉燭燒炮仗,於是我地一切從簡。




也感謝姑姐幫我煮左一大煲湯丸拎上黎,好在佢屋企就在附近。




母親笑到見牙唔見眼,一定係d糖水甜到佢好開心~❤



成晚都攬住呢個囍枕訓覺,習慣左,冇野攬我訓唔著的。







沒有留言:

張貼留言