網頁

2012年6月29日 星期五

婚禮回顧之成長MV篇




在製作這段成長MV期間,內心有千萬感觸,因為看見照片中的小孩日漸長大,而父母容顏卻慢慢老去。。。


整個婚禮都不曾令我流一滴眼淚,但一大叠舊照片加起來,使我不斷地穿梭於過去與現在的時光隊道間,舊事一幕幕地重現眼前,就令我流左好多眼淚。





























而在成長MV播放的同時,我同老公在門外等候進場,所以沒有睇到段片既效果。好在影師有幫我地錄抵當時場內環境,等我可以回帶睇返。


我仲可以留意到每一個人臉上既表情。。。奶奶竟然眼泛淚光,我父母亦睇得好專心,老懷安慰。緊係啦,等左咁耐,到這一天,兒女已經長大,可以真正放手了。








沒有留言:

張貼留言